Badkruka = morgondopp

Asså ni kommer inte att tro mig :P
Jag är ju lite av en badkruka
Men imorse när jag stod där vid sjön, ute på min vanliga promenad med Paris efter jobbet.
Helt vindstilla var det, sjön alldeles spegelblank och så där lagom varmt ute.
 
Då blev jag badsugen!
Så jag badade med kläderna på :P tighta joggingbyxor, och bh xD
Lite blött och obehagligt när man skulle gå hem sen, men det är i alla fall inte många uppe kl 7.00 mitt i sommaren som kan se mig :P
Paris fick också bada med hon uppskattade det inte alls lika mycket som jag gjorde :P
 
 
Bilderna är inte tagna idag. Funderade på om jag skulle ta med kameran innan jag gick ut, men kände att jag inte alls var sugen på att fota egentligen och ibland behöver man faktiskt leva och bara känna och inte bara gå omkring bakom en kamera lins.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback