inredning/mys tips

Något så simpelt som enkla levande ljus.
Funkar absolut, även nu på sommaren.
Är man som mig, jobbar sommartid när alla andra i familjen är lediga. Då måste du antagligen också gå och lägga dig före alla andra.
I detta fall har jag märkt att man förlorar den där tiden man behöver för att varva ner, kanske bara slappa i soffan i en eller ett par timmar innan man kryper ner i sängen.
 
Då behöver man den här mys-feelingen mer än annars.
Och levande ljus funkar lika bra denna tid på året, dra bara ner rullgardinen/persiennen så får du det lite mörkare i rummet.
 
Det kan vara vilket ljus som helst, blockljus, värmeljus, you name it.
Men själv föredrar jag ett större ljus som lyser upp lite mer än ett vanligt värmeljus, speciellt så här på sommaren när man aldrig får det riktigt mörkt.
Sen gillar jag även doftljus, men det är helt upp till var och en om man vill ha ett ljus med doft eller utan.
 
nu är det bara att gå och lägga sig ;P
GodNatt! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback