Lika söta som förr

 
Jag är då lite svag för söta äldre par.
Och idag såg jag det perfekta paret på tåget,
de satt mitt emot mig och först satt mannen och läste en metro, han läste klart och la ner tidiningen i väskan.
Medans kvinnan fortsatte att titta ut genom fönstret sen sträckte kvinnan bara ut handen mot honom och resten av tågfärden satt de och höll handen.
Pratade lågmält till varandra och såg bara så sjukt söta ut ihop! :D
 
Det är sån jag hoppas att jag blir någon dag :D
 
 
 
Bilden är lånad från Tumblr under taggen "old couple"

Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh, gud så gulligt! Älskar äldre par

Svar: Aa visst är det gulligt, speciellt när man ser kärleken mellan dem :D
Olivia Nordberg

2013-11-24 @ 09:47:01
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback