Woke up on the right side of the bed

Mitt första behind the scene inlägg :P
Tyckte det såg så kul ut när jag fota för det här inlägget.
Jag byggde mig en egen liten fotostudio av sånt jag hade på rummet.

Alltså så här såg det ut :P
Allt fick plats på mitt annars väldigt stökiga skrivbord, så det blev ingen stor studio ;)


Jag hängde ett vitt linne över lampan för att göra ljuset lite mjukare


Sen tog jag en målarduk som jag målat i silver (ska snart bli en "riktig" tavla) och använde för att studsa ljuset. Fick ju dock hålla upp den på plats hela tiden :P
Och själva motivet måste ju också vara med så klart.


Och sen så har jag ju fortfarande inget stativ till kameran även om jag har sagt att jag ska köpa mig ett.
Så ja... Då får man helt enkelt ställa kameran på en trave böcker :P



Rubrikens låt: Good Time- Owl City, Carly Rae Jepsen


Kommentarer
Postat av: maja

Jah dör vad roligt! Hahah, var det till de bilderna som du la upp i ett annat inlägg?

Svar: haha aa oj glömde lägga in länken xD men nu är det inlägget länkat också xD
Olivia Nordberg

2012-08-28 @ 21:11:03
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback