Allt har sitt slut...

Nu har jag sovit i min gamla säng för sista gången! Den som bär ansvaret för att jag går omkring med ont i ryggen hela dagarna....
 
Jag har för sista gången suttit vid det här VÄLDIGT stökiga skrivbordet!
 
Även det här VÄLDIGT stökiga skrivbodet har gjort sitt hos mig! Nu flyttar det in i brorsans rum :P
Skrivbordet som har hjälpt mig med så mycket!! Som t.ex. när jag fota det här och när jag sen även gjorde det här inlägget! Eller alla de gånger jag suttit och ritat!
 
Hålet i väggen kommer inte längre glo upp på mig och hån skratta åt mig varje dag!
 
Lycktan i taket som jag blivit så kär i kommer jag antagligen inte heller äga något mer...
 
Inte heller min STORA klocka som (antagligen) har hjälpt mig att hålla tiden kommer inte heller den vara med mig längre...
 
Inte ens den här garderoben som ibörjan när jag fick den inte ens gick att stänga dörrarna...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback